10 prawd i mitów o pracy w branży IT
Całkiem niedawno na facebookowej grupie #MamoPracujwIT odbył się live z założycielką Actuality, Agatą, który poprowadziła Joanna Gotfryd. We współpracy z fundacją mamopracuj.pl powstał 1,5 godzinny materiał w którym dzielę się spostrzeżeniami i wskazówkami na temat wejścia do branży IT oraz pracy w niej.
Podczas spotkania zmierzyłyśmy się z opiniami na temat branży IT – co jest mitem, a co prawdą i dlaczego!
Jeśli któreś z poniższych pytań wciąż zaprząta Ci głowę, najwyższa pora, aby poznać odpowiedzi.
- Czy język angielski jest obowiązkowy?
- Luz w pracy, szereg benefitów i zero stresu? Brzmi tak dobrze tylko czy prawdziwie?
- Zawsze fascynujące zadania w ciekawych projektach, nie można się nudzić! Przecież to nowe technologie!
- Niesamowite możliwości rozwoju osobistego?
- Czy każdy musi programować? Czy są tylko programiści i testerzy?
- Jak zdobyć pracę, kiedy zawsze wymagany jest minimum rok doświadczenia?
- Praca zdalna, ewentualnie hybrydowa. Czy naprawdę są same plusy?
- Studia czy kursy, warsztaty, bootcampy? Czy same kursy wystarczą, aby znaleźć ciekawą pracę w sektorze IT?
- Łatwe przebranżowienie się? Rynek juniora?
- To ile w takim razie się w tym IT zarabia?
- Co dobrze jest zawrzeć w portfolio? Na co uważać pisząc CV?
Zapraszam bardzo serdecznie do przeczytania i obejrzenia!
https://mamopracuj.pl/czy-it-to-praca-marzen-10-prawd-i-mitow-o-pracy-w-branzy-it/Joann

Perspektywa Kryzysu w Branży IT i Wyzwania Dla Juniorów
Z wielką radością witam się z Wami ponownie na moim blogu po długiej przerwie! Pragnę serdecznie podziękować wszystkim, którzy pozostali tu wierni, śledząc moje przemyślenia, mimo mojej dłuższej nieobecności. Wasze

Dzień pracy..specjalisty helpdesk/IT support
Dziś zapraszam na kolejny post z serii Dzień pracy! Praca w dziale helpdesk/IT support to niezwykle ważne zadanie, które wymaga zarówno technicznej wiedzy, jak i umiejętności obsługi klienta. Pracownik helpdesk jest często